5 Akon Hooks That Doesn’t Suck

Det var en minut sen sist.
Jag har lyssnat ohälsosamt mycket på ”the project kid” (kommer ”recension”), och väntat på att OB4CL2 ska släppas på det fördömda formatet vinyl, vilket är två anledningar till min frånvaro.
Det har ju dock inte blivit någon masshysteri över min frånvaro så jag antar att mina bortförklaringar spelar mindre roll.

Jag tänkte att detta inlägg skulle ”dedikeras” till den ”gode” ”RnB/hiphop/pop/schlager(?)” herren Akon och hans förfärliga röst som, tro det eller ej, faktiskt har gjort sig ganska bra på ett par refränger.


Blaq Poet
Ain’t Nuttin Changed
Tha Blaqprint (2009)
Prod. DJ Premier

Vänta, ni trodde väl inte jag skulle missa denna?


Papoose
Ghetto Soldier
The 1.5 Million Dollar Man (2006)
Prod. DJ Green Lantern

Jag vaknar upp varje morgon med hopp om att Papoose ska gå tillbaka till den gamla goda formen, men det slutar alltid med att jag sitter och gråter och skriker ”varför? varför?!” i min ensamhet.
Detta är så jäkla bra så det gåshuden är alltid där, Akon smälter liksom bara in och försvinner bland alla rim som skjutglade Papi serverar.

LMAO, jag fick bara ihop två….

Etiketter: , ,

Kommentera

