Inget lila på wax?


Jag vart så här besviken…
*sträcker armarna långt åt sidorna*
…när jag insåg att det inte gick att förhandsboka OB4CL2 på vinyl. Förhoppningsvis blir det som med 8 Diagrams och den kommer om någon/några månader annars är det jag som hoppas på nästa flyg till Staten och läxar upp kocken.
Hursomhaver, som vanligt så får UK versionen ”bonuslåtar” och dessa har såklart hittat sin väg till bloggvärlden.
Den ena är producerad av Scram Jones,  heter ”Walk with me” och kan hittas här. Den andra går under namnet ”Bad lands” och finns att beskåda här.

Etiketter: , , ,

2 svar to “Inget lila på wax?”

  1. JH Says:

    Väldigt Off-topic men jag känner mig tvungen att ge tillbaka och visa något bra!


    Skönaste remixen på länge!

  2. Lion-O Says:

    one what?one love!

    jajädrar, den var inte dum den inte. ett svårt jobb att göra en remix på en sån diamant men han ska ha props 🙂
    tack för tipset!

Kommentera

