Unsigned Hype

Red
Lyrical God
The Homeless MC
Slaughter Rico

Jag har aldrig varit mycket för att sitta på Myspace och Youtube och försöka hitta en artist som ingen hört osv.
Dock så lägger man ju såklart vissa saker på minnet och kan här bjuda er på 4 personer som borde få lite extra rampljus och genast borde skriva på ett miljonkontrakt.


Red

Red fick dock en rejäl buzz efter denna video kom ut och har både spelat in  ”I should tell your momma” samt släppt den som singel och ett album på gång.
Vet inte på vilken nivå han ligger med ”beatboxen” men om du inte blir på lite danshumör/bättre humör av detta så vet jag inte hård du är…


The Homeless MC

Jag menar kom igen. Tänk dig ett Preemo producerat album med gäster som M.O.P., Blaq Poet, NYGz, B.A.M. och Big Twins.
Upptäcktes av D-Nice ”true hip-hop stories” och man kan bara hoppas på en skiva…


Slaughter Rico

Ja du tittade väl på videon?
Jag satt med hakan på tangenbordet efter sett denna. Helt-enkelt-galen.


Lyrical God

Om jag ens kunde hålla samma tempo över en minut med bara pennorna så skulle jag vara glad. Lyric både rimmar på och bygger upp ett beat.
*Ställer mig upp och applåderar*

Etiketter: , , , ,

Ett svar to “Unsigned Hype”

  1. JH Says:

    Homeless är sjukt dope!

Kommentera

