5 anledningar att hoppa från bron

Inte ofta men ibland kan man skämas nåt så otroligt för att att man lyssnar på hiphop.
Det kan vara pinsamma musikvideor på MTV, korkade uttalanden i tidningar eller bara allmänt sneknullat fuckery i en låt.
Få gånger brukar jag lägga större tid åt sådant men ibland går det inte ignorera och man funderar på att avboka ”hiphop prenumerationen” och gå iväg till bron.

Jag har samlat ihop 5 utmärkta anledningar för att göra just det.
Läs vidare på egen risk…


Har du missat Reh Doggs egna videoversion av denna hemska ”låt” så ska du vara glad att du inte vaknar upp varje kväll efter att ha sett, den tillsynes, gravt utvecklingsstörda mannen stå och tvåla in sig….oh wait den bilden har redan etsats sig fast på din näthinna. Och med HD kvalitet till råga på allt…

Tyvärr var inte detta ett skämt a la Weird Al Yankovic utan en helt seriös video med en fullvuxen man som har ett konstigt uttalande på varannat ord han lyckas trycka fram.
Om du kände för att klä på dig och skriva avskedsbrev så ska du veta att du inte är ensam. Som grädden på mosen går han under namnet jackie chain…


Till en viss punkt kan man låta vissa saker gå men går det förbi den punkten så måste man börja överväga saker och ting.
Jag klippte av alla mina band mellan Kanye och mig efter ”den där senaste skivan” och kommer nog aldrig vilka knyta några nya med honom.


Om detta på något sätt förgyllde din dag så får du nog tänka om…


Och sist men inte minst så måste man ha med Joe Budden…:
Joe Budden vs Melle Mel
Joe Budden vs Jay-Z
Joe Budden vs Method Man
Joe Budden vs Saigon
Joe Budden vs Wu-Tang Clan
Joe Budden vs…
tack och lov har jag kämpat vidare med livet, även om denne mans konstiga agerande kan få mig att bli tokig.

Etiketter: ,

Kommentera

