im up outta here

Jag lägger ner all min verksamhet och bosätter mig framför HeightFiveSeven.

Och du behöver inte ens fundera, jag har bestämmt att vi två ska gifta oss i Queens med toner av BDP i bakgrunden…c’mon honey dont front!

Etiketter:

2 svar to “im up outta here”

  1. Jaz-O Says:

    Haha, såg dina kommentarer : ) Men Those Dancing Days är ett tjejband som är rätt så mediokra. Trallpop.

    Detta är en fin blogg.

    Peace

  2. Lion-O Says:

    you can call me the smooth operator 😉

    okej, annars har hon en fantastisk musiksmak får jag lov och säga…

    Man får tacka!

Kommentera

