Återfall


Musik minst sagt för mainstream publiken, sådan där musik du egentligen ska rynka näsan åt och hata på.
Ja du hade förmodligen blivit diagnoserad som normal om du agerat så om Eminem fortsatt att göra musik ala Encore. 
Dock så är nya skivan Relapse en skiva som gör att en gammal ”Marshall Mathers LP stan” blir helt till sig, och du blir istället klassad som en dåre om du rynkar på näsan åt detta samt att du får stanna på psykhemmet ett tag framöver.

Visst jag kommer inte gå runt och hylla denna skiva bland folk, jag kommer istället sitta med neddragna gardiner och ha glädjetårar rinnande nerför mina kinder och vara å så lycklig.
Men oj, nu vart ju detta en hyllning ändå, aja. Personen som fick in mig på hiphop för 9år sen har jag mycket att tacka för och ja, jag är lycklig för att det snart låter som den där magiska MM LP. Lika sjukt, lika förbannat och lika mycket Slim Shady.


 

 

 

Etiketter: ,

Ett svar to “Återfall”

  1. Eminem – Relapse « Queens Get The Donuts Says:

    […] my brain, yeah fucked in the head“, börjar han med och fortsätter med påhittade historier (shade 45 intervjun) om olika sexuella aktiviteter. Galen rakt av och är enligt många vassaste spåret på skivan. […]

Kommentera

