Morgonstund har guld i mun


Undertiden jag snörar på mina nytvättade skosnören på ”the hustler shoe” så sitter jag och tittar på flugsnapparen och blåmesen som utför någon form av handgemäng där dom flyger runt och kvittrar åt varandra.  När det är färdigsnörat så börjar jag läsa samhällsboken, men avslutar snabbt och anser att jag är redo för mitt sista skolprov någonsin.
13år i svenskaskolan ska snart avslutas med en rejäl fylla och dagarna ska spenderas med att hitta ett jobb, jag kan knappt vänta.


Aww, jag kan ju bli riktigt djup.Måste vara den fina sommarmorgonen jag vaknade till…Hursomhaver, vad detta skulle handla om var hur det slog mig att jag haft ett par AF1 i tre år nu, hela min gymnasietid. Vilka minnen. Och förhoppningsvis blir det ett par år till innan jag behöver växa upp och sätta på mig ”vuxenskor”. LOL.
Nike huvud som jag är så ville jag bara dedikera ett inlägg till min favorit sneaker, Nike Air Force 1.

 

Etiketter: , ,

Kommentera

